Comarch POS

Zaawansowana i jednocześnie intuicyjna aplikacja Point Of Sales umożliwia szybką i kompleksową obsługę klientów oraz efektywne zarzadzanie zapleczem sklepu.

Obsługa klienta na najwyższym poziomie


Comarch POS to aplikacja, która sprawdzi się doskonale na stanowisku sprzedażowym jak również na zapleczu sklepu. Dzięki swojej wszechstronności pozwala na wykonanie wszystkich czynności związanych z kompleksową obsługą klientów (od sprzedaży towaru po reklamację i zwrot) oraz działaniami wykonywanymi na zapleczu sklepu (przyjęcie lub wydanie towaru, inwentaryzacja). Nowoczesny i przyjazny dla użytkownika interfejs aplikacji umożliwia łatwe wprowadzenie dla nowych pracowników.

Co oferuje Comarch POS?


Sprzedaż

Maksymalne uproszczenie procesu sprzedaży w aplikacji Comarch POS umożliwia szybkie dodanie produktów na dokument sprzedaży i rozliczenie zapłaty dowolną formą płatności. Integracja z terminalami płatniczymi i drukarkami fiskalnymi zwiększa ergonomie pracy i komfort obsługi klientów.

Obsługa promocji definiowanych w systemie ERP

Obsługa promocji m.in. jako rabatów towarowych, rabatów pakietowych lub promocji kuponowych umożliwia automatyczne naliczanie zdefiniowanych centralnie rabatów na dokumentach sprzedażowych. Dzięki temu pracownik nie musi pamiętać o konieczności sprawdzenia, czy wybrany przez klienta produkt znajduje się w promocji.

Obsługa zamówień i ofert sprzedaży

Oferty sprzedaży i zamówienia mogą być tworzone zarówno z poziomu aplikacji POS jak również przekazywane np. zamówień internetowych do realizacji w POS z systemu centralnego. Sprzedawca jednym przyciskiem może przekształcić takie zamówienie w dokument sprzedażowy.

Reklamacje i zwroty

Prosty formularz daje możliwość szybkiego przyjęcia reklamacji do rozpatrzenia. Globalne wyszukiwanie dokumentów to funkcjonalność, dzięki której klienci mogą złożyć reklamację w innym punkcie niż dokonali zakupu.

Dlaczego Comarch POS?


  • Intuicyjny interfejs w wielu językach

  • Personalizacja aplikacji dla różnych grup użytkowników

  • Praca online i offline

  • Obsługa wielu form płatności

  • Wgląd do aktualnych zdjęć i opisów produktów

  • Automatyzacja naliczania rabatów